lördag 6 mars 2010

Imorgon åker vi !!

Igår vad det mycket flängande. Först till VPM och hämtade medicin. Sen möte med min LSShandläggare. Sen gick vi och pratade med henne, vi har en utvärdering typ var 4:e vecka. Lite om hur det går och om jag vill ha fortsatt boendestöd och så.
Jag berättade att jag itne ville va på Kreativa längre, men jag ska va där till nästa utvärdering. Fram till dess ska vi väl kolla runt lite vad jag kan göra i stället.

På kvällen kollade vi på film 1408, den var skitbra. Något konstig, men bra.
Sen kunde jag inte somna så jag låg och kollade på "pojken med guldbyxorna". Mysig gammal serie.

Nu ska jag bara packa och handla lite mer mat till resan. Sen ska jag byta på degusarna och sen ska jag väl bara ta det lungt. Och så åker vi äntlgien imorgon!! :D:D:D:D
FAN TA MIN MAMMA! ÄR SKITOROLIG NU! HON HITTAR INTE BILNYCKELN, OCH HON HAR VÄNT UPPOCHNER PÅ HELA LÄGENHETEN... TÄNK OM VI INTE HITTAR DEN?! GAAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar