onsdag 17 mars 2010

Snart FRI!

Jag var på PIVA idag, jag skulle va tillbaka där kl 11 efter min perm för läkarsamtal.
bla bla bla.. Jag sa inte så mycket tills han sa att han ville ta bort mitt LPT!!!! Då hajjade jag till alltså! Jag har haft det sen september 07 tror jag det var, till nu mars 10. Men han ville checka av med min mor först så hon inte skulle bli tokig om jag kom hem och sa "Jag har inget LPT" min mor vill att det skulle funka hemma en vecka eller två innan det togs bort. Blev lite sur men om allt går bra och jag inte skadar mig så kommer mitt LPT tas bort 26 mars 2010!!! Då är jag FRIIIIIII!!!!! GALET Hahaha, jag är så glad. Nu fick jag verkligen tillbaka motivationen !

Jag måste bara tipsa om Zebraforumet! www.shedo.org/forum/ Verkligen jättebra sida, som faktiskt hjälper mig, finns mycket tips och jag hittar många andra i liknande situationer som mig. Jag känner mig inte så ensam. Inte för att jag skriver i det eller till någon. Men superbra alltså!

Dagens posetiva:
Jag har varit skärfri i 39 dagar nu, så snart är jag både skärfri och LPTfri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar