tisdag 9 mars 2010

Helvete och PANIK

Idag har det varit lite helvete kan man väl säga.
Började kasst, var ofokuserad och mådde kasst.
Efter en stund satte jag mig och tjurade i backen.

Fick ett litet hysteriskt sammanbrott innan.
Skrek och grät och fy fan vilken panik jag har alltså. vet att jag hela tiden sagt att jag garanterat aldrig skulle göra nåt i sälen, men jag börjar tvivla... Jag har haft sån jävla ångest idag.

Jag funderar på att åka hem, med tåg. Då skulle jag ju inte sabba för elina och mammi om jag skar mig.

1 kommentar:

  1. som tjej kan man pendla väldigt i vikt , men det vet du nog .Det kan skilja flera kilo på några dagar utan att det märks utanpå...det är också stor skillnad på vikten under en dag, Det är också stor skillnad om man väger sig på morgonen eller på kvällen.Om du måste väga dig varje dag försök att göra det på samma tidpunkt ungefär....kämpa på

    SvaraRadera