tisdag 30 mars 2010

triva bra som fan :D

Nu är jag här, det är super!

Igår körde vi traktor.
jag trodde inte jag skulle våga, men det gjorde jag. Vid ett tillfälle gasade jag så fort att min mössa flög av.
De andra ungdomarna verkar helt okej, men jag är älsdt men det hade jag ju räknat med.
Det har funkat bra med måltiderna också!
Igårkväll fick vi en rundtur på skolan, och nu ska vi snart få en till. Och i eftermiddag ska vi va i stallet, HELA eftermiddagen. :D:D
Men man får inte ha TV, dator eller inte ens miniDVD på rummet! Fy fan! Vad ska jag med min dator till då! Jag fick en tillsägelse igår, och ajg går ju inte ens på skolan.
Vi sover i ettornas (tror jag, vi lånar iaf några elevers rum) rum nu, de har väl ledigt nu.
Jag kommer absolut börja om jag kommer in!! (vilket jag gör, typ)
I ettan lagar man inte lunchen själva, men kvällsmaten. Lunchen äter man i matsalen men man kan säkert fixa nåt specialgrejs till mig. Och sen i tvåan och trean äter man helt i matsalen.
På tummen fanns den eget badrumm och ett litet kylskåp.
Man får även ett par ridkängor, exakta kopior av sånna jag ha. Men det är ju skitbra! Så sliter man ett par i taget :P
Jag triva skitbra häriaf! Och jag ser fram emot hösten!
Men jag pratar inte så jättemycket, men lite. Jag är pratar mer och mer hlea tiden.
Nu ska vi fika ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar