måndag 15 mars 2010

37

Hemma nu! Lyckades snacka mig därifrån. Läkaren ville att jag skulle stanna tills onsdag, då det skulle va nåt större möte med tre läkare om mitt LPT och lite sånt. Men jag sa som det var, inget skärsug.. Så då fick jag åka hem på perm, och ska komma tillbaka på onsdag förmiddag.

Var på VPM och träffade min läkare idag, har bara träffat henne nån gång innan.. Så jag känner henne inte så väl men jag tycker väl inte så jättemycket om henne. Men jag tycker inte illa om henne heller. Hon är väl OK.

Jag har varit ute och joggat idag igen. Men det var lite tyngre idag, men jag joggade hela rundan, som är ganska kort men jag är faktiskt nybörjare nu. Men jag känner mig kass för den är så kort, jag ska försöka hitta nån liten extrasväng nånstans så den blir längre någon dag.
Idag har varit en bra dag! Vet inte direkt var som gjort den bra, den bara har varit det. Inte hela tiden, men mest! Nästan ångestfri! Det är sjukt bra, för det är itne ofta det! Sånna här dagar gör det mig inte så mycket att leva. Jag är tacksam att jag ibland får ångestfria dagar.

Jag har börjat räkna dagar igen, jag vill inte skära längre. Uppe i 37 nu!!

Dagens posetiva:
Jag har nästan tittat på hela grey´s anatomy 3. OMG det är så jääävla bra! ÄLSKAR DET!
Jag ska snart börja på 4 och ser fram emot det mycket! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar