onsdag 20 juli 2011

Älskade filmer

I förmiddags fick jag besök av mamma och hennes syster. Det var jättelänge sen vi träffades. Mysigt! Hon bor i stockholm, precis som resten av släkten på mammas sida gör. Jag kunde inte åka dit i påsk, inte i midsommar heller. Har inte varit där sen jul. Jularna i stockholm är HELT FANTASTISKA! Verkligen! De kommer jag aldrig sluta att se fram emot <3<3
Fick en present av moster, som luktade gott vanilj :D

Jösses, jag blir aldeles fast i mina serier. Jag går runt och oroar mig för hur Ryan i O.C. ska klara av Marissas död. Han kommer ju bli helt knäckt, inte bara Ryan. Alla i O.C... Och jag xD. Jag är på disc 4 nu, i den sesong hon dör... Åh nej.. :( Snart händer det! :(:(
Och i min ljudbok. Sista Twilight-boken, den är snart slut. Men jag vill inte "säga hej då". Vill ju fortsätta va med och höra om deras äventyr!
Tur att mina nya boxar kommer när som helst!!! Ja... Film, vad vore livet utan det?
Jag hade aldrig velat leva om inte film hade funnits, inte en chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar