onsdag 13 juli 2011

Det är ju privat!

Idag skickades en remiss till växjö. Så det kommer nog bli dit jag ska.. Vet ej om det känns bra eller dåligt än.. Både och tror jag. Men det kan bara bli bättre nu, eller?
Ett problem jag har är att läkaren kommer inte låta mig åka och hämta hem alla prylar från Egehem, vilket suger som fan..! Och jag vill ha hem allt, t ex så är alla mina kläder och filmer/boxar där. Och jag vill ha hem dem så jag kan välja vilka/vilket som ska med vidare eventuellt. Så nu får mamma åka och hämta allt istället. Fan också.. Så nu får jag inte heller se Västervik en sista gång heller. Men jag ska skriva en lista på viktiga saker som hon får lägga i en speciell låda, så det blir lite sorterat iaf. Men det är inte kul, för rummet är privat ju. Det är samma som att jag vägrar låta någon annan hjälpa mig städa. Jag vill helt enkelt inte ha någon som rör på mina grejer. Jag tycker det känns... fel? typ..
Idag kom min nya DVD! YEAY, är glad och den är supersnygg alltså! Så nu slipper jag slita så på min dator. För jag kollar väldigt mycket på film på den just nu. Och den nya DVD:n har liksom 4!! timmars batteritid! Assgrymt.

2 kommentarer:

  1. Ja, Julia, nu kan det bara bli bättre!
    Men jag tror att du måste VILJA bli bättre för att bli bättre i Växjö. Annars kommer du bara att få stanna där i flera år.
    Har du provat på DBT förut? Det är ju det de jobbar med där. Jag tycker i alla fall att det är en bra behandlingsmetod.

    Hoppas att du slipper vänta allt för länge innan du får flytta. Själv har jag väntat sedan i april, och ska nu flytta på torsdag (den 21:a juli).

    Fattar att det känns piss att inte få packa ner sina egna saker och att inte få säga hejdå. Men försök att tänka att du får komma dit sedan, när du är bättre, och säga: TITTA PÅ MIG NU! :)

    Coolt med ny dvd! Vilken är din favoritserie?
    Kram, Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, utan vilja är det kört.
    Jag har testat DBT när jag var yngre men då var det inget för mig. Men jag tror det passar mig mer nu!

    Nej, när jag skulle till ett behandlingshem tog det fem mån, tror denna flytten går betydligt fortare.
    Skönt för dig att du äntligen får flytta!

    Ja, jag får väl besöka dem som frisk. Om några år :-)

    Ja, detta är min 3:e som jag skaffar. Under alla år inlagd och så har jag kollat slut på två stycken, men utan dem hade jag aldrig stått ut ;-)
    Den absoluta är Grey's! Men nu är jag helt fast i O.C!
    KRAM

    SvaraRadera