torsdag 21 juli 2011

"När" inte "om"

Senast i morgon kommer jag få besked angående växjö, när de kan ta emot mig som jag förstod det.. Inte "om" utan ordet "när" var ordet hon använde. Så betyder det 100%? Varför kommer ingen och är TYDLIG bara?

Mina filmer har kommit! Fast jag har inte fått dem än. Min mamma ska hämta ut paketet idag så imorgon blir det KUL! :-) Längtar..

Är lite nervös över beskedet. Tänk om de säger:
"På måndag skickas du vidare"! Fast, jag vill helst bli förflyttad så fort som möjligt faktiskt. Annars kommer jag bara gå och vänta och vänta. Det skulle bli en jobbigt väntan om det skulle va om några veckor. Så hellre tidigt än sent.

1 kommentar:

  1. Hej Julia.
    Jag heter Maja. Vet inte inte om du minns mig men jag bor ute på Falla i Västervik.
    Ville bara säga att jag läst din blogg och jag har förstått att du har det så enormt jobbigt, både genom bloggen men även med egna ögon.
    Vi i Västervik tänker på dig ibland och vi allihopa önskar att det går/kommer gå bra för dig.
    Försöker skicka med lite ork till dig i den här kommentaren, jag tycker du är stark som kämpar på så mycket i mörkret.

    (hoppas du inte tycker det är obehagligt eller något att jag läst och skrivit. Det är i omtanke iaf..)


    maja

    SvaraRadera