söndag 31 juli 2011

Ibland fungerar inte hjärnan

Att det ska va så svårt att stå emot skärdraken order?
Jag hade chansen att stoppa ner något av glas (som är idiotiskt att det ens finns på avdleningen) i fickan. Sen fick jag chansen att krossa det. Men jag kastade inte hårt nog...
Nu i efterhand var det väl bra! Annars hade det legat glassplitter utspritt över hela innergården. Jag hade sett till så inte bara jag kunnat komma över glas, utan även andra patienter. Jag hade aldrig förlåtit mig själv om något hade hänt p.g.a mina starka impulser jag inte kan stå emot.
Men enligt hjärnan och skärdraken.. Så var det skitdåligt av mig. Att jag inte krossade det, att jag inte kom över glasbitar, att jag inte skar mig.... Hjärnan attackerar.

Jag och mamma har kollat på "svinalängorna". En jättebra film med Noomi och Ola Rapace.
Jag kollade på sista avsnittet av "O.C" igår. Jag ville verkligen inte göra det, jag ville inte "säga hejdå". Så jag väntade så länge jag kunde men tillslut kollade jag på det så nu har jag börjar kolla på "Ugly Betty" igen. Säsong 3, fan vad det serien är härlig. En riktig feel-good-serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar