måndag 25 juli 2011

upprepad mardröm

Som om det inte räckte att uppleva mitt livs mardröm en gång....
Igår drog jag upp några stygn. Så det blev samma upplevelse en gång till.
En jävla massa människor som höll mig, medans jag upplevde min värsta skräck. Jag förstår inte hur man kan göra något sådant. Det är som att slänga ner en person som är rädd för ormar i en grop som är proppfull med det!
Senare på kvällen blev jag bältad. Det slutade med att jag somnade bältad på kvällen, och vaknade senare på natten med uppknäppta bälten. Så jag kunde krypa ner i min riktiga säng.

Jag kommer aldrig förlåta PIVA för vad de utsatt mig för, med sprutorna..
De senaste åren har jag alltid blivit sövd. Folk har lyssnat på mig, tagit min rädlsa på största allvar, och har de inte velat söva har de skickat hem mig osydd med betydligt större sår än de jag hade gjort hörom dagen. Men inte PIVA... inte denna gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar