söndag 17 juli 2011

Ingen är väl bestämt?

Idag var mammi här med alla mina kläder. Så sorterade vi igenom allt. Och JAG själv kunde välja vad jag ville ha här. Inte någon som packat åt mig denna gång. I fem veckor har jag haft kläder nån annan valt. Så det var skönt :-) Fick också hit de viktiga grejerna. Och nu när jag pratade med henne i telefon hade hon bland annat hittat min cernitlera och en del andra rolia grejer. Imorgon får jag hit den. Älskar cernitlera.
Och lite FILM <3<3
Har bestält lite nya idag. bland annat Medium och ugly betty, sen lite filmer. :-D

Mina sår har gjort så det kliat en jävla massa i fingrarna idag. Men jag har ändå lyckats ganska bra ifrån att riva i dem. Men min Hjärna vill Se, Riva, Få dem att blöda, Göra dem fula m.m. Hindra dem från att läka. Men jag kämpar emot, men ibland går det bara inte.

Ibland pratar folk med mig som om jag SKA till växjö. Personal och familj också.. Typ, "är det kläderna och sakerna du valt ut att ta med dig?", "Julia ska välja vad som ska packas med".. osv.. Men vad jag vet så är det ju inte klart än. Det är inte bestämt. Ingen har kommit till mig och sagt "Julia, nu är det bestämt, på ****** skickar vi vidare dig". Först när någon säger nåt sånt kommer jag fatta att jag ska dit! innan dess kommer jag fortsätta gå runt och ändå tro att det kanske inte blir växjö.. Och anledningen till det är liksom inte för att jag inte vill dit, utan den största anledningen till att jag kommer gå runt och tro att det kanske inte blir det. Det är för att man måste vara väldigt tydlig med mig när man pratar med mig. Har man då inte sagt 100 % eller att jag SKA dit typ. Ja, då ska jag inte det. Även om nästan allt och alla säger att det typ blir det. Så har inte någon tydligt sagt SKA, BESTÄMT, DÅ VAR DET KLART eller liknandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar