tisdag 12 juli 2011

Blir det någonsin bra?

Och så har man vak igen. HELVETE!
Ett mindre bra inlägg. Bara så alla vet det.

Min plan var att dö, hade en plan, var på väg.. Men allt som saknades var tid.. Om jag bara hade haft tiden, så hade jag kanske, förhoppningsvis, kanske varit död. Sen var jag på väg att göra typ samma sak igen, men även där saknades tid. Och istället sitter jag här med vak IGEN.
Jag hade så inihelvetes jobbiga tankar. Ville så gärna skada mig. Så länge, ligga och kämpa emot. Så svårt, tillslut så var min hjärna överhettad. Tankar som "det blir aldrig bättre", "det går fanimej bara runt runt runt", "Fan ditt jävla ÄCKEL, DÖ" m.m. bombarderade mig. Så jag tog beslutet att ta slut på hela skiten. FAN. Jag är förbannad. Jävligt förbannad, det blev fel. Nu känns livet pissigt.. Jag orkar inte mer.

DET KOMMER ALDRIG BLI BÄTTRE. DET KOMMER ALDRIG BLI BRA

2 kommentarer:

  1. Ge inte upp än, tjejen! Det kan ALLTID bli bättre än PIVA! Kram!

    SvaraRadera
  2. Nej då. Men ibland har man god lust att göra det. Klart det kan bli bättre.
    KRAM

    SvaraRadera