tisdag 19 juli 2011

Inte rättvist

Jag vill verkligen inte va här mer.

Iförmiddags blev det tråkigheter.. Men jag tycker de gjorde det liksom förhastat. Det kändes som om jag knappt hade gjort något innan det plötsligt stog en bunt människor över mig och som sen bältade mig. Men enligt personalen hade jag gjort tillräckligt..
Och sen fick jag ligga längre än vad jag kände var nödvändigt... Okej, hade de väntat kanske jag hade hamnat där ändå. Det kan man inte veta, men det kändes liksom inte rättvist.

Ikväll var min far här. Det var trevligt. Vi byggde med cernitlera :-)

Idag har jag kännt hela jävla dagen hur mycket jag saknar SM-programmet och plönninge. Fan, tänk.. Jag skulle gått ut ettan nu. Gått på hästskötargymnasium, ridit, lärt mig massa häst och smådjur. Men det blev för mycket och gick åt helvete. Saknar skolan. Har kollar på gamla bilder.
Jag önskar verkligen att jag skulle klarat det. fått en utbildning och sen skaffat mig en häst.

2 kommentarer:

  1. Julia, jag känner inte dig, men jag känner FÖR dig då vi sitter i typ samma sits.
    Jag är säker på att du kommer att ha din egen häst en dag, om du bara kämpar för det! Du måste få hjälp att släppa ditt självskadebeteende!
    Jag hoppas att du får komma till något bra ställe som kan hjälpa dig!
    Kram, en okänd vän

    SvaraRadera
  2. Tack.. Jag hoppas det! Det är drömmen.
    Men det känns så långt dit. Men jag tror nog att även jag ska lyckas vinna kriget mot skärdraken! Bara jag får rätt hjälp :-)
    Kramar

    SvaraRadera