tisdag 5 juli 2011

Förhandling och litet besked

Idag var det LPT-förhandling. Som jag trodde fick jag så klart förlängt LPT. FITTA

Och jag längtar, längtar, längtar och längtar tillbaka till Egehem.. Och bort härifrån!!! Men idag fick jag veta något tråkigt. Landstinget tänker inte bevilja mer pengar. Vet inte så mycket. Inte varför, inte vad det berodde på eller så. Som jag fattade det ska man nu försöka få kommunen betala hälften.
Imorn är det planeringsmöte, pappi kommer. Och avdelningen och läkare med.. Fan, vi måste fixa detta! Jag orkar inte flytta nån ny stans. Jag vill inte flytta nån annan stans.
Mitt mående är helt klart JÄVLIGT mycket bättre. Jag mår klart bättre nu. Mitt förslag är att jag får åka till egehem nu i väntan på besked om hur framtiden blir. Även om det bara blir några få dagar.. Eller vecka/veckor.. Fram tills alla ting eller gubbar beslutat sig. Jag klarar att hålla ihop mig den tiden! Jag kan det, kan hålla mig skadefri den tiden. Bara jag slipper PIVA. Det är vad jag vill nu. Även om det bara blir några dagar..
Men det är nog ingen som tycker det är en bra ide. Det är som om alla tror att jag ska sabba det, ställa till det. Men jag kan.. tror jag.. Det finns förstås inga garantier. Men viljan finns där. Jösses, jag vill inte vara där jag är nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar