torsdag 14 juli 2011

Nya sår som lockar :-(

Åh, jag ÄLSKAR verkligen David Garrett! Låg på förmiddagen med min nya DVD och kollade på hans livedvd. Assgrym eller vad? Om en fiolkonsert kan få mig att bara vilja kolla mer mer mer, så är den bra! Alla jävla effekter han hade då? Eldbomber, fyrverkerier, konfettibomber m.m. Jösses, lyssna och njut säger jag bara!
Nu har jag hittat en till låt som är fullkomligt UNDERBAR!
"Child´s Anthem" med David Garrett <3<3
Även "Who wants to live forever" är bara bäst!

Men nu har jag brännsår på båda mina armar.. Sår. Fan, jag vill riva igen. Så eftermiddagen var rätt jobbig alltså. Ville bara riva riva riva.. När tanken väl dykt upp, så sitter den i mitt huvud som om den sitter fastklistrad. Den går inte att få bort, den är där, det är det enda jag kan tänka på.
Men det löste sig tillslut ganska bra.

Min far kom hit en stund sen. Det kommer bli han som åker till västervik på lördag och tar hem allt. Jag har gett han en lista och lite instruktioner. Fan. Jävla piss.. Vill ju också. Men det är som det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar