tisdag 21 oktober 2014

Är det verkligen sant..?

Vi har skrivit listor till Halmstad. Hur jag beter mig när ångesten slår till och hur de märker att allt inte är som det ska. Och hur man kan hjälpa mig i dem situationerna. Även hur de ska göra när jag skadat mig och vad de ska tänka på och vad jag behöver för att må bra. De papperna ska skickas till 19. 
De kommer hit på tisdag därifrån. Eller om det var på videolänk, det vet jag inte. Men jag vet inte om de vill träffa mig eller bara personalen. 
Det har inte riktigt sjunkit in ännu att jag verkligen är på väg härifrån. Det kommer nog inte bli verkligt föräns personalen lämnar av mig i Halmstad. Säga adjö för sista gången. Först då kommer jag nog inse att det verkligen är sant. Det känns inte på riktigt.. än.

Mina kläder har inte kommit än. Beställde dem visserligen så sent som i söndags men det skulle ta 2-3 dagar så  borde de ju komma imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar