måndag 6 oktober 2014

Stannar här i helgen

Jag har beslutat mig för att inte åka hem till helgen. Jag ska ta det lugnt här i stället. Det har varit lite stressigt nu när jag tänker efter lite. Hellre ta det lugnt en helg än att åka hem och något skulle hända. 
Jag sov till halv tolv idag och somnade strax efter nio igår. Var så jävla trött i morse alltså. Men det är påfrestande för mig att åka hem lite grann. Tror dock inte att det är någon helgaktivitet i helgen. Ska gå till netto vilket jag inte gjort på länge eftersom jag åkt hem varje fredag. Så det ska bli kul i alla fall.

Jag har ringt till nagelsalongen idag alldeles själv! Igen.. ;-) men det var sjukt läskigt. Men jag fick tid i morgon klockan två. Det ska bli skönt att gå ner på stan lite. Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha för motiv denna gång. Får väl kolla lite på exemplena de har där. Men det lutar ändå lite åt ljusblått glitter. Men samtidigt har jag kört på glitter alla gånger hittills. Men det är det jag tycker är snyggast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar