torsdag 2 oktober 2014

Sjuk

Jag tror jag håller på att bli dålig. Jag fryser som fan och har ont i huvudet hela tiden. Fy sjutton. Pallar inte att bli sjuk. Ska ju hem i morgon. Men som mammi sa, det är bättre att vara sjuk hemma än här, då har jag ju hon som kan passa upp på mig. ;-) 
 
Det blir buss i morgon också. Det är faktiskt ganska smidigt egentligen, avslappnande så länge man får sitta med ett ledigt säte bredvid sig.

Det är lite surt. Jag kommer bara få ha med min gamla iphone hem. Och ha min padda och telefon kvar här. Och när jag kommer tillbaka får den jag haft med mig ligga i ett skåp i säk. De har även satt upp en larmbåge i korridoren utanför avdelningen som alla på 66 måste gå igenom varje gång vi lämnar avdelningen så man inte ska kunna smuggla in telefoner till andra. Till och med när vi ska till solrosen ska vi gå igenom. Typ som om vi skulle gömma en telefon i sofforna där så någon annan ska kunde ta den. Knäppt. 
Men det har uppenbarligen hänt kanske. Annars skulle de väl inte göra den regeln. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar