måndag 27 oktober 2014

En vecka!

Nu är det bara en vecka kvar till jag ska flytta till avdelning 19 på psyk i Halmstad. 
Jag måste säga art även fast jag inte vill annat än härifrån så är det svårt. Jag ligger i sängen mycket och bara funderar på hur det kommer bli. Om det är bra personal, jobbiga patienter, fina lokaler m.m. Jag är jättenervös!
Imorgon kommer det folk därifrån, och jag ska träffa dem också. Det bästa vore ju om det är mina blivande kontaktpersoner som kommer. Jag har massor av frågor som jag hoppas få svar på. Men den viktigaste frågan är hur visitationerna ser ut. Jag har varit på ställen där jag fått klä av mig naken. Här går man bara igenom en larmbåge och röntgar ens saker. Förutom om det är en helvisitation på hela avdelningen. Då måste man byta kläder men man behöver inte stå naken rätt upp och ner. 

Jag var på CLV på förmiddagen, sårkontroll. Min brännskada på benet som jag gjorde i våras har 
äntligen läkt. Och den på armen såg helt okej ut. Jag ska dit på en sista kontroll på fredag sen lämnas det över till Halmstad. 
Detta smycke vill jag ha! Jag älskar hungerspelen! Det är den bästa bokserie jag någonsin läst. Kan faktiskt nästan säga att den är bättre än Harry Potter! Och då är den bra!
I slutet på november kommer film tre på bio. Det är sista boken men den är uppdelad i två. Så det är första delen som kommer. Måste se!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar