onsdag 15 oktober 2014

Icke tillåtet föremål

Igår blev det inte så bra. Jag fick in ett föremål som inte är tillåtet. Jag var ju på perm för lite mer än en vecka sen. Min väska röntgades två gånger och personalen i säk gick igenom den. Ändå fick jag in föremålet. Så i slutet på förra veckan hittade jag det i väskan. Även en ytterligare gång röntgades väskan. Ändå kom det in. Men det var inte min mening. 
Så .. Åkte till akuten igår men jag fick en ny tid idag för läkaren visste inte riktigt vad man skulle göra. Idag träffade jag en ny läkare som sa att det behövde fixas lite. Så efter några timmar sövdes jag.
 Men de som jobbar där tar det lugnt och säkert. Pratar lugnande och gör ingenting utan att berätta allt de ska göra. 
Jag ska tillbaka på fredag igen. 
Nu har jag vak igen :-( surt!!
Jag hatar att jag ska hålla på såhär. Jag vill bli kvitt detta jävla helvete! Jag vill ha styrkan att stå emot när det råkar bli så som det blev. Att kunna lämna ifrån mig icke tillåtna saker som jag vet kan förstöra för mig. Det går i bland, men inte igår.
Jag älskar dig och saknar dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar