söndag 5 oktober 2014

Nära

Jag är nu tillbaka på kliniken igen. Känns ganska tråkigt men på samma gång skönt. Men helgen har varit jättebra! Har dock upptäckt att jag blivit av med mina gympaskor! :-( jag måste ha glömt dem i affären där jag köpte mina nys skor. Jag tog på mig de nya direkt och måste väl glömt att få med de andra. Men mammi ska gå och kolla lite på de ställena vi va på i lördags. 
Jag var hos pappi några timmar idag innan han körde mig till Halmstad. Där klev jag på bussen... Och resan var inte lätt egentligen. Jag fick en dum tanke som hela tiden spelades upp i mitt huvud. Att jag skulle köpa saker i stan som jag skulle skada mig med! I princip hela resan tillbaka till Växjö gick ut på att planera hur jag skulle gå till väga... Men väl i Växjö lyckades jag styra mina fötter mot kliniken. Och det fungerade! Jag kom fram och allt var bra. Väl borta från centrum kunde jag släppa det dumma. När jag väl kom fram var det bra. Jag mår bra.
Men det var inte långt i från att något hände. Men det hände inget och det är det viktigaste.

1 kommentar:

  1. Väldigt imponerad av att du lyckades avstyra det hela. Heja dig!

    SvaraRadera