fredag 10 oktober 2014

Lite Bättre idag

Idag mår jag lite bättre. Gårkvällen var inte roligt, men idag däremot mår jag okej. Men med lite medicin kunde jag lägga mig och sova ganska tidigt. 
Jag har varit på netto idag. Så skönt för att köpa all läsk på solrosen blir så jävla dyrt. Köpte även minismoothies, barnsmooties som är mycket goda med lite kalorier. Helt gjorda på frukt så de är nyttiga också.
Jag har fortfarande vak. Hade hoppats på att bli av med det idag, men dagen är ju inte slut än. 
Jag är nästan helt säker på att jag inte kommer fortsätta skada mig. Det känns bra. 

Jag har tio timmra kvar att titta på greys, och jag måste vara färdig till på söndag. Det var premiär på greys S. 11 i onsdags och jag ska se reprisen på söndag. Men då måste jag vara färdig med tian först. Minns inte vad som hände i den och för att hänga med på söndag måste jag kolla klart först. Men jag är mycket bra på att kolla på film så det tror jag att jag ska hinna ;-)

Har även fått veta att det är ett nytt möte med Varberg inbokat. Dock den tjugonde oktober så det är att bra tag kvar. Men det är bra att det händer nåt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar