måndag 13 oktober 2014

Ny larmbåge

Jag var inne på ronden i förmiddags. Och jag blev av med mitt dumma vak. Så nu forsätter allt som vanligt. Så himla skönt att kunna vara i fred igen! 

Infomötet som chefen hade var inte så farligt. Det är en ytterligare larmbåge som ska börja användas på måndag. Den står i korridoren innan våran avdelningen och en till. Om vi bara så ska gå till solrosen eller gympasalen måste vi gå pipfria genom den. Allt för att telefoner och andra kommunikationsmedel inte ska kunna hamna på de andra avdelningarna. Så jag har till måndag på mig att lägga upp min extratelefon i skåpen i säk. Annars kommer den inte komma med ut när jag ska på mina permissioner. Men jag ska inte hem denna helgen heller. Men jag måste lägga ut den så jag kan ta med den nästa gång. 

Btw, det nya avsnittet på greys var skitbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar