fredag 24 oktober 2014

Post!

Jag har varit på netto idag. Som vanligt var det lite strul med de godkända listorna. Men det löste sig som tur var. Vädret däremot, inte kul! Mörker och regn. Men var gör man inte för pepsi. Ja, idag hade de stora pepsi max flaskor. Yeay, de brukar bara ha Cola zero.

Sen nu i eftermiddags kom mina kläder!!! Yeay. Så jävla mycket alltså. Tröjor, one piece, väska, underkläder m.m. Haha, lycka fastän man betalar allt själv. ;-) tur att de kom innan helgen annars hade jag ju fått vänta ända tills måndag.
Så nu luktar det nytt i hela rummet som det brukar göra när man shoppat kläder. 

Ikväll blir det idol! Jag hoppas verkligen att det blir Molly som får åka. Jag gillar inte henne. 
Och nu är det bara tio ynka små dagar kvar tills jag lämnar detta jävla ställe. Nervositeten ökar för varje dag. Men som jag längtar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar