tisdag 7 oktober 2014

Ruggigt ute..

Jag har varit på stan idag med en personal. Jag fixade naglarna. Och det bar verkligen på tiden. De var sjuuuuukt långa. Så nu har hon i salongen fixat till dem igen. Det är så jävla äckligt när de slipar med med en maskin. Det bara yr partiklar från naglar över allt. Det blir som pulver i mängder. Och det gör sjukt ont när man sticker in händerna i brännarna när gelén ska stelna. Men det är det värt.
Men denna gång körde jag på blått glitter men som sist, blommor på ringfingarna. Jag blev mycket nöjd. Kostar dock därefter. Det kostar tjugo kronor extra per specialmobtiv. 
Vi skulle cyklat egentligen. Kliniken har en hel bunt med cyklar. Men vi hade nycklarna men det fanns inga cyklar. ;-) så vi fick gå istället. Men på tillbakavägen var det dåligt väder och det var kallt. Ruggigt! 

Ikväll får jag väl gosa ner mig i sängen med film och gott te. Kollar på "halvvägs till himlen" just nu, den är fan fett rolig. Jag fick in allt jag hade med mig från permissionen i går. Så nu har jag mina kläder och mina nya filmer. Yeay..! 
Filmerna var halvvägs till himlen s1, solsidan s1 och Edward scissorhand. Kul med lite nytt. Alla mina filmer är i förrådet. De åkte ut dit i flytten till 66:an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar