onsdag 1 oktober 2014

Besked?

Varberg har haft lite möten. Jag har gått och väntat hel dagen på att få besked av varberg hur det kommer bli, om de kommit fram till något. Men inte nåt besked.... Hade ingen aning om när mötet skulle vara sådan har bara väntat och väntat heeeela dagen. Tillslut har Varberg hört och säger att vbg läkaren ska prata med läkaren här och bestämma tid för ett ytterligare möte! Hur fucking svårt ska de vara att bestämma sig? Men samtidigt är det ju bra att de är noggranna så det blir så bra som möjligt.... Men de säger här att flytten ska ske så snabbt det bara går, men så som Varberg håller på lär jag vara här ett tag till. Möte på möte på möte 

Jag fick erbjudande att få en stående tid för musiken som är på fredagarna. Jag har ju bara varit reserv innan och fått spela när någon annan inte kunde. Men tyvärr var tiden 12.30 och då kan ju inte jag eftersom jag åker hem på helgerna. 
Vet dock inte om jag ska hem nu i helgen eller inte. Men det lutar åt det. Beror lite på om jag orkar. Känner ju att jag gör det, men det känns dumt att stressa. Men jag kommer med all sannolikhet åka hem. Ska höra lite med familjen först

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar