söndag 21 juni 2015

Åka båt! :-D

Jag har varit på en stor jävla båt! Det var typ tio år sen jag åkte färga sist. Det var jätteroligt. 
Jag, syster och mor åkte över tull Danmark och var där i några timmar. Jag fyndade lite saker på tiger. 
Badankor till min lilla samling i badrummet. Typ tio stycken! 
Vi vandrade runt där i Helsingör och hade det väldigt trevligt. Det var en jättefin stad. Jag vet faktiskt inte om jag varit där innan. Minns inte det i alla fall. 
Efter några timmar åkte vi tillbaka till Helsingborg och sov på hotell. 
Det enda som var lite tråkigt var att båtturen var så kort ;-). Det var ju jättemysigt.
Efter en trevligt frukost åkte vi tillbaka till Varberg.
Hade tänkt köpa cigg på båten men tydligen fick man bara köpa ett paket (!) på min biljett. Jätteskumt, så det blev bara ett paket skumt. 

Och imorgon är det ny vecka. Yeay vad veckorna går fort nu alltså!! 
Vi åt på en restaurang där glasen var mega mega stora. Säkert 75 cl!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar