onsdag 3 juni 2015

Hållit igång

Idag har jag varit igång hela dagen och än är det inte slut.
Först cyklade jag till pappis jobb för jan skulle hjälpa mig med cykeln. När jag cyklat hem ringde han och jag fick cykla tillbaka, dock ligger jobbet bara fem min bort.
Sen hämtade farmor mig och vi åkte ut på lite ärenden. Först åkte vi till vårdcentralen för omläggning av armen. Sen gick vi till tandläkaren för att beställa tid till att bleka tänderna. Dock hade de fullt och tog inte in nya patienter, så då fick vi åka till en annan tandläkare, fick en tid.. Den 7 augusti. Hade gärna blekt tänderna innan skolan börjar men men. Men jag ska dit den 7 för att ljuta en skena som det sen tar två veckor att göra, så det får bli en tid in i terminen.
Sen åkte vi till Skatteverket och jag gjorde en adressändring. Så nu är jag äntligen skriven på gasellen.
Avslutade med en promenad med ebbisen! 

Bara för att jag har världens coolaste cykel! För många år sen målade jag och pappi den tillsammans! 
Och nu ska jag till mammi en stund plus åka till Willys och köpa ananasjuice, yum yum!
(Har även bakat jordnötssmör kakor!!) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar