tisdag 9 juni 2015

Skitdag

Vilken jävla skitdag!
Men den började okej. Var hos tandläkaren. Fick träffa en tandhygienist. Hon berättade om blekningen jag vill göra. Sen kollade hon på mina tänder. Det är just nu överkäken som är aktuell att bleka. Men det är inge säkert att vissa missfärgningar går att göra något åt. Så det kom en tandläkare och tittade men han visste inte riktigt heller. Så de tog foton för att visa för en annan. 
Men vi gjöt eller hur man nu säger, i alla fall skenan till käken. Det var lite obehagligt men det gick bra. 
Sen ska jag tillbaka på torsdag för en lite närmare undersökning.

Men efter det gick det bara åt skogen med mitt mående. Självskadetankar till MAX!
Jag gick ut och gick. 
Kom hem igen och mådde ännu sämre. Så efter ett tag blev det en runda till. Har gått 13.25 km idag!
Det är jag väldigt nöjd med och mår bättre nu. Men det är ganska skit fortfarande... 
Får väl kolla på tv eller baka eller nåt. Har sjukt ont i fötterna så jag orkar inte gå mer idag ;-)
Och sen sova och hoppas på att morgondagen blir bättre! 
Nej fy fan vilken skitdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar