lördag 13 juni 2015

Sova borta

Jag sitter hos min mamma nu. Ska sova här i natt. Hade egentligen inte tänkt det men nu blev det så. 
Skönt med lite sällskap. Hon skulle bara komma med Ebba för att vi skulle gå en långis, men det regnade och vips satt jag i bilen med dem hem! ;-) 
Mår sådär nu. Men ändå okej!
Har varit en hyffsad dag i dag ändå. Har kollar på typ 5 filmer idag så jag har väl inte tänkt så mycket på allt det svåra. Men jag kämpar på! Fixar detta, finns liksom inte som alternativ ens att ta till självskador än. Så jävla skit har det inte blivit liksom. Därför gör jag mitt bästa för att stoppa måendet att sjunka så pass långt ner. Och än så länge går det ju ändå bra. 
Så jag måste ge mig helt enkelt FAN på detta. 
Det blir snart bättre! Måste som sagt bara hålla ut.

Det Hjälper mycket nu när jag har min vb själv. Har tagit den lite då och då. Så det är bra.

Men i kväll blir det gladiatorerna! Yeay. Det var ju i går också. Men det gillar jag!! 
Mycket underhållande.



1 kommentar:

  1. Du är så jävla stark bruden! Så fantastiskt fint att läsa och att du har det mysiga med familjen också. Kärlek!

    SvaraRadera