torsdag 4 juni 2015

Svårt..

Alltså.. Dagen har varit jävligt svår och jag tror att det kommer fortsätta så hela kvällen.
Men åter igen har jag bakat, cupcakes.. Det hjälper mig när jag mår dåligt. Dock måste jag börja göra mig av med bakverken för platsen börjar tryta! Min dumma hjärna gör att jag inte kan äta sånt. Har inte ätit godis, bakverk, glass osv på 9 år. Men jag saknar det inte direkt heller. 
Måste även köpa lite nya ingridienser. Har ju bakat, bakat och bakat! 

Jag har varit så jävla "sugen" på att skada mig idag. Lätt den svåraste dagen på evigheter! Jag fattar inte varför jag börjat få så mycket ångest och skadetankar sedan jag flyttade. Och det maler och maler i mig. Blundar men det hjälper inte för det blir som små filmer som spelas upp i hjärnan där jag skadar mig på olika sätt. 
Men jag kämpar! Kommer inte låta ångesten vinna över mig. Jag har kommit så långt så jag är starkare än den!!! Jag vill inget annat än att fortsätta med det ljuva livet jag nu lever. Inget ska få förstöra för mig nu! Ska börja ta promenader när jag mår dåligt. Det har ju hjälp mig i alla år. Så jag tänkte börja med det nu nästan direkt. Hittar dock inte så bra men pappi sa att det finns motionsspår här någonstans. 
Fuck you skadetankar!!!! Dra åt skogen. 
Kanske är det omställningen från psyk till egen lägenhet? 
JAG ÄR STARKARE ÄN ÅNGESTEN! 

Ska se om mammi kan vara med mig ikväll. 
Kakpaket till mammi :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar