onsdag 24 juni 2015

Litet projekt

Jag har ju mina bokhyllor som en vägg mellan sovdelen och övriga lägenheten. Det har varit baksidan på hyllorna som inte varit så snyggt. Så nu har vi satt upp skivor på baksidan och håller på att måla dem vita. Det kommer bli skitbra. Ska måla "väggen" nån gång till.
 Men det är pappi som gjort allt ;-)


Igår skulle jag och mammi gå en runda på strandpromenaden men när vi kommit en liten bit började det verkligen spöregna men som tur var finns det en liten liten tunnel på ett ställe på strandpromaden som vi sprang in och gömde oss i. Vi satt där ett tag och hoppades på att regnet skulle avta men det gjorde det inte. Ebba tyckte det var lagom kul att sitta i tunneln och väntar. Tillslut tröttande vi och typ sprang hem. 


Senare på kvällen åkte jag hem till pappi och var där några timmar. Det var trevligt. Men fy fan! Min bonussyster skulle åka tull Bråvalla så hon var fullt igång med att packa. Jag blev så jävla sugen alltså. Jag älskar ju festivaler! Men det var 2010 jag var på en sist. Det är ju så himla kul! Skulle verkligen va så kul att åka på en. Kanske ska satsa på det nästa år? 

Tog bussen till stan för min cykel var hos mammi så jag skulle ta hem den. Jag brukar alltid hoppa av vid samma hållplats men när jag sitter på bussen märker jag att den tydligen inte skulle stanna där!! Panik panik panik. Så jag tryckte på knappen och hoppade av. Men som tur var var det inte så långt ifn mammi. Men jag hatar sånt! Hatar verkligen när det blir så!! 
Men jag överlevde :-) vandrade sen hem med cykeln! Det är ca 3 km från mammi och mig. 

Jag har börjat må lite bättre nu. Det är skönt!! Det ändå jobbiga är att min sömn inte är så jättebra. 

Min kondis har faktiskt blivit bättre fastän jag bara varit ute på mina rundor i några veckor. När jag började var min tid per km över 12 minuter. Idag gick jag på 10! Så det är bra. Jag gick 6 km idag. Känner mig nöjd med det!

1 kommentar:

  1. Hej...
    Du är TV-kändis nu.
    SVT1 2015.06.24 20.00-21.00 reportage om rättspsyk i växjö.

    Tänkte att du kanske ville veta.

    SvaraRadera