onsdag 17 juni 2015

Jävla skitväder

Idag har jag varit ute i regnet ganska rejält!!
Först cyklade jag hem till mammi för att kolla en sak, lite sådär akut ;-) även varit på vpm. 
Så idag har jag cyklat/gått fram och tillbaka till stan några gånger. 
Fy satan vad jag är blöt!!!!! 
Har nu bäddat ner mig i soffan med en kopp te och kollar på tv! 
Läget är väl helt okej idag. Igår visste jag inte riktigt hur jag skulle klara att stå ut hela kvällen utan att skada mig! Ångesten hög och adrenalinet pumpade. Men det gick bra. Även denna gång! 
Vill aldrig i hela världen hamna i självskadeträsket igen!! Och det ska jag inte heller. Jag har så mycket att se fram emot som jag inte kan göra om jag skadar mig. 
Vet att det kommer gå bra, det gäller helt enkelt att kämpa! Kämpa på och ta det lugnt hur piss och skit det än är! Kämpa kämpa kämpa!!! Snart vänder det igen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar