måndag 8 juni 2015

Fika på stan och nya spel

Idag har jag varit på stan med min älskade syster! Vi träffades i går också, men inge så länge.
Först gick jag ut en runda ned stavarna. Skönt!
Sen tog jag bussen till henne och vi har varit och fikat. Så himla underbart att träffa henne. Det blir ju inte så ofta nu för hon bor i Göteborg. Saknar sötnosen! 
Vi var på akademibokhandeln och jag köpte lite spel. Var ute efter backgammon men de hade inte det. Men jag köpte kalaha, maxi yatsy och en kortlek. Så nu kan man spela lite spel hos mig.
Men nu sitter jag här i lägenheten, ska väl kolla lite på tv.
Mitt mående går väldigt upp och ner. 
Det kommer ibland vågor av ångest och skadetankar. Skitjobbigt! Men det är hanterbart! 

Har varit ute på ca 4 km varje dag än så länge. Tre varv på slingan. Vill skaffa simkort men det förbannade såret på armen vill aldrig läka! Gjorde skadan i oktober och det är långt i från läkt. Visst, det har krympt väldigt mycket men fan.. Inte läkt på ett bra tag. Älskar att simma. 
Men det hjälper mig att gå varje dag! 

Och i morgon ska jag till tandläkaren! De hade fått ett återbud! Yeay!! 
Hoppas bara att de inte hittar några hål som måste lagas. Är ju där för att fixa dem. Bleka och putsa hade jag tänkt mig. Är säker på att detta inte ingår på mitt tandläkarkort. Men det är värt pengarna bara jag får ett vackert leende igen! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar