lördag 20 juni 2015

Midsommar!!

Nu sitter jag i bilen med syster och mammi. Vi är påväg till Helsingborg!
Vi ska Tura över till Helsingör och sen sova över i Helsingborg. Så jävla roligt. En liten minisemester.
Igår var jag syster och pappi först hos farmor och farfar och åt sillunch. Jag satt som vanligt bara och bars tuttade på... Men det känns ok när vi är hos dom.
Sen på kvällen firade vi midsommar hos pappi, jag Elins och hennes vän var hos några grannar. Vi var ganska många. Typ tio pers. Men det gick faktiskt jättebra!! Jag hade väldigt trevligt och jag stannade till halv elva!! Sen gick jag hem och la mig ;-)
De hade midsommarniddag med förrätt, varmrätt och efterrätt. Åter igen satt jag bara och glodde på dem. Skitjobbigt. Jag kände ju inte någon av grannarna så jag var lite orolig och sådär över vad de skulle tänka och tycka. Känner mig då jävla dum. 
Skäms att jag inte äter. Men om jag hade ätit hade jag skämts för det. Hur jag än gör hade jag skämts.. Jag hatar att hamna i den situationen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar