torsdag 11 juni 2015

Måste verkligen

Idag har jag varit hos tandhygienisten. Det gick väl inte direkt som jag hade hoppats. Jag kan inte bleka tänderna i nuläget. Jävla skit. Och sen hade jag tre hål, små visserligen men de behöver ändå lagas. Men hon tog bort tandstenen och putsade dem. Sen visade hon mig hur jag ska sköta mina tänder. Så nu har jag köpt en eltandborste (rosa såklart) och plackers. 
Och jag ska nästan sluta ned colan. Alla fall dra ner rejält på den. Så jag har köpt bubbelvattensmak. 
Måste verkligen börja ta hand om mina tänder nu! En jag dricker Cola några dagar till. Sen bara helgerna.
Har minst tre tandläkarbesök framför mig. Ett nu för att laga hålen, sen tandhygienisten om tre månader och sen tandläkaren om sex månader!
Tack som tusan att jag har mitt tandkort! Annars hade det blivit väldigt mycket pengar. 

Jag struntade i blodproverna. Orkade verkligen inte! 
Jag skiter i de värdarna typ. Vet att jag måste men egentligen inte hur viktiga dem är? 
Kanske att jag inte får äta medicinen om jag inte tar mina blodprover.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar