fredag 5 juni 2015

Cyklat en del

Dagen har varit lite bättre idag. Kanske lite för att jag har hållit igång en del. 
Tog först cykeln och cyklade till vpm, öppenvården. Och det gick bra!

Sen såklart, blev det cupcakes med citronfrosting. Yum yum.
Sen visade snälla pappi mig motionsspåret. Vi cyklade dit och sen cyklade vi slingan så nu vet jag vart den är! Singan ligger typ en minut på cykel från mig. 
Vet inte riktigt hur lång den är, men jag får väl mäta med telefonen. Tror jag kommer gå på den mycket faktiskt. Kanske till och med börja ut och springa igen. Var typ hundra år sen men jag vill gärna komma igång igen. Få upp kondisen och bli lite fit. 
Sen visade han mig en annan väg till stan, vet dock inte om jag hittar den igen. Men det gör jag nog. Varberg ät väl inte jättestort i centrum, så så jävla vilse kan man inte komma. ;-)
Vi gick till kvantum och jag skaffade ett icakort! Fan vad bra alltså. Så nu har jag det också. Ska ansöka om skanner sen. Och sen cyklade jag hem igen.
Nu har jag kommit hem, men inte för att stanna. Jag ska sova hos mammi i natt.
Ska väl inte göra något särskilt egentligen, vill dock ha lite sällskap i kväll bara. 

Men cyklat, det har jag i alla fall gjort idag.

Pratade med boendet. Jag vill ha min vid behovs medicinen själv. Kanske en dos åt gången bara. 
Som igår till exempel, nu gick det ju bra ändå, men det hade varit betydligt lättare om jag hade fått medicinen. Känner inte förtroende för personalen här än så jag kan inte be om den. Därför hade det varit bäst om jag fick en dos åt gången och ta när jag behöver. Men de ska kolla upp det men det går säkert bra! Hoppas det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar