måndag 15 juni 2015

Bubbelvatten

Jag skulle ju slutat med colan idag. Har gått sådär. Men jag har druckit bubbelvatten flera gånger då jag i vanliga fall skulle druckit Cola. Så det har ändå blivit mindre idag än som det varit förut. Det är faktiskt gott med bubbelvatten, dock inte lika gått som Cola! ;-)

Jag gick upp tidigt idag. För att vandra ner till vårdcentralen. Jag tänkte om jag gick till dit och hem igen fick jag ju min promenad! Så då behövde jag inte ta en sen. 
Men det fick bra där, ska dit på måndag igen. 

Och jag har varit i stan en gång till och varit på netto. Köpte massor av olika juicer. Multivitamin, iste m.m. 
Tackar för min dramat. Det blev nu några kilo om man säger så. 
Köpte ett sommarkort också. Det gäller alla tåg, alla bussar i hela Halland i två månader! Kostade bara 750 kr. Det är ett mycket bra pris. Kom på att det räcker längre än till skolan börjar! Känns sjukt att det inte ens är två månader kvar. Och det känns väl sådär. Vill ju ha med någon dit. Men jag känner knappt personalen här. Men det går nog bra ändå. Det tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar