tisdag 30 augusti 2011

Äntligen ett datum

Jösses. Jag känner mig så lättad! Innan mötet ville jag absolut inte till Växjö. Men nu efteråt, så kan det nog bli okej med det ändå. Förhoppningsvis..
Det de hade att säga var mycket, mycket vettigt.
Den 13 september kommer jag flyttas ner dit. Alltså har jag bara två veckor kvar här på PIVA! känns så skönt att veta
det.
På Växjö kommer det finnas saker att göra om dagarna och behandling. När jag blivit bättre och så kommer det kanske finnas möjlighet till ridning!!!
Jag tror på detta, om jag ska tro på dem som var här.
Äntligen ett datum att räkna ner... Sen kommer jag aldrig mer återvända hit hoppas jag!
Hoppas bara att vaket släpps så jag kan gå ut de sista dagarna innan jag åker. Så jag slipper skicka mammi att fixa det som ska fixas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar