fredag 5 augusti 2011

Nu orkar jag inte mer

Jag fick veta idag att det inte finns en plats i växjö innom de närmsta veckorna. Yeay... Eller inte.

inlägger är mindre posetivt..

Jag vet seriöst inte hur jag ska göra för att fortsätta orka leva. Jag kommer fortsätta andas... Det ser "vakarna" till... Men hur kommer min hjärna, min själv, jag, att stå ut? Jag kommer bli galen..
Nu vill jag ha ett tillfälle som ger mig möjlighet att avsluta mitt så kallade "liv". Eller att mitt hjärta bara gav upp.
Vad är det jag kämpar för? ?
Vem lever jag för? Inte mig själv iaf..
Varför ska jag fortsätta kämpa mot impulser och ångest..? Jo, för helvetet blir ändå lite värre om jag ger upp helt...
Varför inte bara göra som hjärnan och ångesten säger.. Eller begrava mig i sängen och bara ligga och sakta bara.... försvinna... bli ett skal..

Nej "vakarna" ser till att jag fortsätter andas..
Men jag vill inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar