fredag 26 augusti 2011

Atmosfear - så jäkla grym

Så jävla grym. Lätt bästa kicken man får av alla grejer på Liseberg. BÄST!
En helbra kväll med syster och mor. Helt underbar och jag hoppas vi kan göra om det!
Älskade älskade syster. Bästa dagen tillsammans på evigheter <3<3<3


Min kropp svek mig. När det var fem min kvar innan The ark skulle stå på sen orkade jag inte stå i klungan längst fram längre. Illamåendet och svimningskänslorna kom och fick mig att backa. Men jag såg ändå jättebra. Men spelningen var ingenting jämfört med den jag var på i våras.

Åkte en massa grejer och hade det skitkul. Och jag fick åkt ATMOSFEAR! och den var grym! Som fan. Åkte den två gången bara för det.
När jag var där idag kom det en massa tankar farandes i huvudet. Jag är på Liseberg, i frihet. Och är som vem som helst. Ändå ska jag skickas till Växjö. Måste jag verkligen komma dit? Varför har man valt det alternativet? Varför inte ett nytt beh.hem, eller nåt annat?
Bortsätt från mina självskador kan jag med hjälp fungera bra i frihet. Jag kan sköta ett hushåll, med lite hjälp kan jag fungera bra i vardagen. Problemet är väl att självskadorna blir så många, så stora, så ofta att allt förstörs. Inget fungerar. Ingen vill lämna mig ensam. Allt handlar om skada mig hit och skada mig dit. Men det känns konstigt att stängas in igen när man just vart ute i det fria som vem som helst och inte haft en tanke på att man är det minsta sjuk.. Alla som ser mig ser mig som om jag vore frisk, bara de inte ser mina ärr.
Jag vill vara kvar här, i vbg. Kanske kan man lösa allt på hemmaplan ändå? Försöka med boendestöd igen.? Jag vill försöka med det igen. Det kanske kan fungera den här gången? Kanske finns det nån lösning här hemma man inte testat än? Och jag skulle gå till VPM, ha daglig verksamhet också. Jag skulle ta hand om Ebba igen. Jag vill att man tar upp detta! Bara för att det inte funkade förut betyder det inte att det inte skulle fungera nu!! Eller..? Och när jag får sånna värstingperioder får jag väl läggas in i nån vecka eller två. Det KAN fungera, jag VILL att det ska fungera! Jag vill va kvar här i vbg
Jag vill inte till växjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar