torsdag 18 augusti 2011


Om jag bara fick gå ut, så kunde jag träffa Ebbisen<3
Jösses lilla älskade Puppan, vad jag saknar dig!

Idag sov jag till kl. 14! Eller jag var väl uppe lite här och lite där, men gick upp på riktigt klockan 14. Jag vill sova så mycket jag bara kan, så slipper man va vaken och tiden går och går och går.
Har fortfarande inte hört nåt ang. växjö, och det suger så jävla mycket...
Har väl vart FAST här i 10 veckor nu eller nåt sånt. Jag saknar min hund så mycket!
Ebbisen, min lilla bebis, mitt allt! Jag skulle ge vad som helst för bara 10 minuter med henne!
Jag anstränger mig verkligen! Och den största motivationen är Puppan! Att få gå ut lite och träffa henne skulle va värt så mycket!

Hoppas mina filmer kommer imorgon, innan helgen! Då skulle jag bli glad :-)

2 kommentarer:

  1. Hej! Vill inte göra dig ledsen men min kompis ska också till Växjö och det var enligt dom 6 månaders vätetid =( Kolla upp det så inte personalen vet om det men inte vill säga något..kram

    SvaraRadera
  2. Åh fan... :-( Växjö har inte sagt nåt om så lÅng tid. Eller, iof ingen tid alls.. Men jag hoppas verkligen inte det är lika lång tid för mig! Det är ingen som vet ett skit här :-(
    Kram

    SvaraRadera