onsdag 24 augusti 2011

Lång väntan

Denna dag är bara en jäval låååååååååååååååååååååååååång vääääääääääntan!
En väntan på morgondagens roligheter! LISEBERG + THE ARK! Perm 16:00 - 24:00!
jag längtar och längtar och vill bara att dagen ska ta slut. Jag ser så fram emot morgondagen alltså! Det ska bli så jäkla roligt!
Pappi ville kommit förbi och tagit ut mig en timme. Ville det först, men visitationen är så jobbig så jag stannar hellre inne. Det blev lite som en chock igår när jag kom tillbaka. Jag trodde att de bara skulle kolla mina fickor och sånt. För de hade inte sagt nåt annat, men när jag kom tillbaka blev det att byta till PIVAs kläder inför personal. Den typen av visitation är verkligen inte rolig. Men jag vill så gärna åka iväg imorgon så imorgon är det värt det, men inte för en timme ut idag.

Jag försöker ladda lite med energin också. Vill inte bli hindrad att springa runt eller hoppa upp och ner på spelningen pga jag inte orkar. Så jag ska försöka ladda lite grann innan. Energin är väl inte i topp just nu. Men inte för mycket..
Jag ska ha roligt imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar