tisdag 23 augusti 2011

Test: utgång

Idag har jag verkligen haft en BRA DAG! För jag har varit ute! Första gången på typ en månad eller nåt och mina filmer har jag hämtat. Vet inte vad som är bäst, nya filmer eller att ha varit ute ;-)
Fick för mig att fråga eftersom jag dessutom fått reda på att jag ska få gå på The ark om allt fortsätter på som det gör! Yeay...! Så då vågade jag faktiskt fråga om jag kunde få gå ut med min mor. Och jag fick en och en halv timmes perm.
Så min mor hämtade mig och åkte vi till havet efter att vi hämtat ut mina filmer som äntligen kommit.
Och jag kände lukten av tång, alltså bajslukt ;-) men jag sa till min mamma hur jävla gott det luktade. Det luktade frihet! Åh, det var så skönt att jag varit ute. Och det var lite som ett test. Gick det bra idag ökade min chanser att få gå på torsdag.
Jag har inte fått ett helt klartecken att jag får gå på konserten, det får jag samma dag. Men de sa att de inte såg några hinder om allt fortsatte gå bra.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar