torsdag 25 augusti 2011

På väg till Liseberg och The Ark

Snart bär det av till Liseberg!! Fan vad jag är taggad. Det ska verkligen bli skitlul. Är förstås lite nervös. Har varit instängd här i sjukhuset bubbla ett tag nu. Mycket kan gå fel, mycket kan hända. Mycket kan få måendet att rasa ner i backen på direkten. Men inget SKA gå fel. Det ska gå bra. Måendet ska va i topp, jag ska ha kul. Jag ska inte göra nåt dumt.
Min syster är med, och jag har lovat mig själv att hon aldrig mer ska behöva se mig i nåt hemskt skick. Aldrig blodig, aldrig överdoserad, aldrig mer nåt sånt. Hon har sett och vart med om aldeles för mycket.

På tisdag kommer personal från Växjö och pratar med mig. Vet ej varför. Kanske säger de att Växjö inte är något för mig? Fan jag vet inte. Om de säger att de "vill ha mig". Hoppas jag de har ett datum.

1 kommentar:

  1. Om du tycker det är jobbigt när de visiterar dig då du får byta kläder bara är det ingenting i jämfört med vad de gör mot dig på rättspsyk. Rättspsyk är hemskt och de håller dig gärna där i ett FLERTAL år. Och samtal får man knappt heller. Du isoleras om du skadar dig och får tvångshandskar bland annat..

    SvaraRadera