onsdag 17 augusti 2011

Rätt mörker är underbart

Gud det är så skönt att va själv. Och det var så otroligt skönt igår när jag skulle sova, att somna i totalt mörker, utan "vakare" som skulle ha tänt för att hålla koll på mina händer!

Snart kommer lite nya filmer på posten, för det beställde jag idag. Flera julkallendrar bland annat. Fick då se när "Grey´s" s. 7 släpps på DVD, och det är inte föräns i slutet på oktober. Fan. Längtar!! Kollade nämligen på "Sunes jul" idag och blev sugen på flera andra. De är ganska billiga. Köpte mina favoriter.

Mammi har varit här och vi kollade på Beck "Levande begravd". Den är en utan de bättre tycker jag allt.
Jag vill så gärna ut! Jag undrar hur många dagar jag måste klara av härinne, alltså som ska gå bra, innan de låter mig komma ut. Vet inte hur många veckor det gått sen jag såg nånting annat än PIVAs fula innergård. Jag vill känna solens strålar på riktigt! Här har man bara chansen egentligen på förmiddagen i ett utav hörnen av gården. Sen är det nästan kört... :-(
Har bankärende att gå, så jag måste ut. Mammi har visserligen mitt leg men det är inte säkert hon kan flytta och ta och sånt för det. Hon kan hämta ut mina paket med det, men banken är nog strängare.

Nästa vecka ska min mor och syster på konsert, och jag vill också. Det är The Ark!!!! Sista chansen för mig, de lägger ju av sen. Hade varit så jäkla kul att få gå med. Men det vågar jag inte ens hoppas på... Men det hade varit SKITKUL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar