lördag 13 augusti 2011

En bra dag

Mycket pussel idag, men nästan inget resultat känner det som. Men det är bra. Då räcker det längre ;-)

Idag har jag fan haft en bra dag!
Började med sovmorgon. Sen gick jag upp en liten stund, för att sedan gå och lägga mig igen och sova till klockan två! Började sortera upp hela pusslet sedan. 2000 jäkla bitar och klockan 3 kom mammi<3
En härlig dusch och sedan lite skitsnack och pussel. Och vips var klockan 18! Jösses, denna dag har bara svischat förbi!

Idag flyger min lillasyster till Turkiet den lilla skitungen! fan att hon inte kunde smugglat med mig i en resväska...
Men jag tänker att så fort jag blir frisk ska jag ut och resa, ensam. Se mig om i världen. Se vart jag kanske vill bosätta mig om jag inte orkar stanna här i hemska, trista, gråa, regniga Sverige. Jag har definitivt bestämt att jag ALDRIG kommer bo i varberg i alla fall. Aldrig att jag stannar här, eller kommer tillbaka efter Växjö. Nej, lilla skitvbg är inget att ha. Skulle verkligen kunna tänka mig västervik, stockholm, nån stanns i värmland.. Vet inte, eller utomlands. Kanske New york? England?
Längtar verklgien till jag blir "vuxen" och frisk och får ett riktigt liv. Ett äkta liv, värt att leva. Inget jävla kukliv jag har nu. Ett liv med jobb, fritid, vänner, kanske familj, djur.... m.m.! Starta från början och bygga upp det. Det ser jag verkligen fram emot.
Men mycket i mig tror inte på det. Mycket i mig säger "det är bara drömmar! fattar du inte det!". Mycket tror inte att det kommer hända...
Det är så lååååååångt bort.. Det är så mycket som måste bli bra först. Så mycket hinder, så mycket jobb.
Men mycket i mig VILL. Och det är nästan det som är viktigast. Viljan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar