torsdag 11 augusti 2011

Vill ta sönder

Dagens började lugn. Men skärsuget är där. HELA TIDEN. Fixeringen av glas eller andra vassa saker är galen. Jag tänker på det så mycket, fan vad jobbigt det är. Och när det inte finns börjar hjärnan leta efter saker att ta sönker. Jag vet att det är fel.. Och ibland vet jag inte ens om det är glas i det jag vill ta sönder. Att det ger mig något vasst. Men det kan va värt att chansa säger hjärnan.. Jag försöker stå emot så mycket jag kan men det är inte lätt.
Det blir lite för svårt att stå emot att försöka förut, gick väl halvbra..!
Men det är lite lugnare nu... Och min far var här men jag kände inte för att pussla med honom som vi hade planerat att göra.


Har börjar kolla på en mysig film som heter "The darjeeling limited" och stuket påminner om en film som heter "the Royal Tenenbaum". det är en av mina favoritfilmer. Top tre skulle jag vilja påstå.
Nu när jag kollat ett tag ser mamman i båda filmerna ut att va samma skådespelare i båda filmerna! Är inte säker.. Tydligen är det samma regissör också! Haha tror jag

Hade en förfrågan till läkaren om att få gå ut lite varje dag. Bara nåt varv runt sjukhuset. Men det fick jag avslag på... Fan, jag har inte varit ute på veckor. Och jag vill bara hitta på något jävla normalt, te x ta en fika eller bara en promenad. Men inte......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar