söndag 7 augusti 2011

Vissa orkar

Gårdagens kväll var pissjobbig..
Är panikslagen. Det såret jag har får bara inte läka. Det får verkligen inte det! Jag har ingen störra chans att göra nya, så det gamla ska jag se till att jag har kvar så länge jag bara kan. Låter kanske sjukt. Men det är så jag och min onda hjärna fungerar.
Jag är så tacksam på ett sätt att det finns personal som står ut med att hålla fast mig ett bra tag, medans vissa säger "bälta" nästan direkt. Den senaste typ veckan har personalen mer hållt fast. Valt det som alternativ stället. Och okej, jag hatar beröring. Jag hatar att de rör mig. Men jämfört med bältning är det så mycket bättre.
Men på samma gång vill jag att de låter mig göra det jag vill göra!!!
Pappi var här en sväng idag. vi pusslade lite med mitt nya pussel. Snart är alla kantbitar på plats.
Imorgon är det ny vecka. Kanske bli det en bra vecka? det kan man aldrig veta.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar