söndag 29 december 2013

Bajs

Somnade typ fyra-halv fem i natt. Jag blir så jävla trött på dessa dumma regler om saker jag får och inte får och bla bla bla... I natt var det värsta tjaffset om hur jag skulle ligga i sängen. Jag kanske inte vill ligga åt samma håll hela tiden. Men jo, det måste jag för de ska se mina händer. Jävla fan! Jag vill ligga som jag vill. Palla hålla på hela tiden. Jag vill verkligen inte bara här just nu.

Tillbringade natten med detta spel och jag klarade hela! Yeay, 65 nivåer

Jag ska ska mina foton till en hemsida som skriver ut dem så de blir riktiga kort. Så jag kan börja med mitt album. Det är en del men jag har hellre riktiga foton än svartvita pappersfoton. 

Nu har jag beställt mina foton, så snart kan jag börja scrapa. Det blir ett familjealbum, det är planen i alla fall ;-)


1 kommentar:

  1. om du behöver byta ligg-sida kan du flytta huvudet till fotänden istället :o).

    SvaraRadera